Tässä 7 totuutta minusta.
Haasteen minulle heitti Esteri
Tarkoituksena on siis kertoa 7 totuutta itsestään ja haastaa 7 ihmistä samaan hommaan.
 
1. Olen kolmen lapsen äitikkä. Lapseni ovat syntyneet -97, -00, -02.

2. Muutin kotoa pois nuorena, 16 vuotiaasta olen tallannut elämän polkuja itsenäisesti.

3. Olen erittäin aamu-uninen ja usein herään myöhemmin kuin lapseni ;)

4.Olen rehellinen ja oletan automaattisesti että muutkin ovat...

5.Tällä hetkellä en ole työelämässä, koska olkapääni reistailun vuoksi olen uudelleenkoulutuksessa, ja opiskelen Merkonomiksi.

6.Olen laiska aloittamaan asioita, mutta kun aloitan olen mukana 100% ja HALUAN tehdä ne kunnolla.

7. Itsestäni on vaikea keksiä mitään sanottavaaaaa....

Haastetta en ossaa laittaa eteenpäin,koska olen niin vähän aikaa ollut ympyröissä mukana etten tiiä ketään kenelle laittaa. Teen niin kuin Annehelena että jokainen voi ottaa haasteen mukaansa jos tahtoo =)

Yritän saaha niitä ATC-kuvia pikemmiten tänne sivuilleni.

IHANAT SUNNUNTAIN JATKOT KAIKILLE!