Tänään siis elokuun eka päivä =)

Kohta alkaa koulut ja arki alkaa taas, mikä on mielestäni aika kivaa päästä jo arkeen kiinni (meillä kun tuntuu että aamut venyy turhan pitkälle päivään ja ei saa mistään oikeen kiinni..)

Vieraitakin meillä on ollut koko päivän kun pikkuveljeni ja hänen äitinsä on olivat käymässä. Sen takia en ole kerinnyt käydä kurkkimassa missään blogeissa.

Vaihtoja mulla ei oo ollut Erilainen Vaihto 3 ja 4 jälkeen. Tässäpä esittelen nyt Hannan iiiiihanan minulle lähettämän paketin,aiheena oli siis kukka. kuten kirjoitin Hannan blogiin, olen aivan sanaton =)788072.jpg

Todella kauniit kortit ja aski! Ja lisäksi hän oli laittanut mukaan pitsejä ja kuten seuraavassa kuvassa näette, niin 5 kuviopaperia ja 5 erilaista tarra-arkkia.... Kiitos paljon!

788075.jpg

Tässä ei ollut kaikki eilinen posti....

Minua odotti toinen yhtä ihanainen kuori joka sisälsi Erilainen Vaihto 4 vintage aiheinen kirje. Se tuli Sannalta. Kiitos, kiitos hänelle!

Ihastelkaa näitä =))788097.jpg

Joten nyt oon ilman vaihtokamuja =/ Täytyy nyt kattella mitäs seuraavaks keksii... oishan tuolla tuo erilainen vaihto 5 meneillään ja sit Hiekkaoliivin vaihtoo yms... Mietinpä vieläää.

Nyt HYVVEE yötä!